Njuter!

Idag hade vi bara engelska och svenska då redovisade vi bara sen fick vi åka hem. :D Nu njuter jag av solen och att vi inte har några läxor kvar.
I morgon har vi ingen etik så då börjar jag 12.05 och vi ska paddla drakbåt på hällsopedagogiken det ska bli riktigt kul. :D


Skolan!

Heej bloggen!

Igår när jag vaknade kände jag mig inte alls bra, hade ont i halsen och värsta huvudverken. :( Men jag kom till skolan idag ändå vi hade bara två lektioner. Vi gjorde nyss klart ett skolarbete det är skönt att det är klart. :D 
Idag är det sista träningen för terminen, så jag ska dra dit fast jag inte känner mig så bra.


Nationella!

Nu väntar man bara på att göra muntliga nationella i matte. Sen blir det att träffa Lina, Andréa och Hanna på kvällen. :D


Skönt med sol

Hallå bloggen!

Idag är det verkligen vårväder! Såå skönt att det äntligen börjar bli varmt!

Idag ska jag plugga, tror jag ska passa på att vara ute i solen i sola lite medans jag gör läxorna :)
Man får passa på när det är fint väder ute :) det är ju kul att vara lite brun innan sommaren! Haha

Kram Elin


Söt


Elin jobbar

Hejhej Elins blogg!
Det är Erika som skriver :)

Elin sitter och gör klart frågorna till samhällskunskapen som jag är redan klar med :) fett skönt!

Idag ska hon ha utvecklingssamtal klockan 13.00 tror ja det var, stackars henne! Fy lider! Men det kommer nog gå as bra för tanten :D

Nej nu kan ja inte sitta här längre, måste fixa lite saker med Elin :)

Kanske bloggar igen senare idag om jag får tid och lust :)

Bye!


Jag och Erika Lundin!

Så här kul har jag och Erika Lundin när vi har stöd.


RSS 2.0