Marieberg!

Idag var jag och Lina på Marieberg.. Jag köpte ett linne som jag ska ha i morgon och ett par örhängen. :D Det blir sista inlägget för mig för det här året om det inte blir ett snabbt inlägg i morgon. :D <3

Saknar dig!

Saknar dig Rebecka. Vi måste ses snart. :D <3

Mys med mina söta flickor!

Sitter och myser med Hilda Fogelgren och Erika Lundin!! :)<3


Marieberg!

Idag drog jag,mamma och pappa till marieberg.. Det blev lite små köp som tex. Vit blus från kappAhl för 100 kr halva priset. :D Och en svart tröja från Gina 100 kr. :D <3

Julafton igår!

Igår var det Julafton då åkte vi till min kusin och firade det där.. :D Det var riktigt kul förutom att det inte fanns någon snö... :( aja hoppas det kommer nästa år då.. :D Jag ska berätta vad jag fick i julklapp. :D Jacka,bestick,morgonrock,pengar,lita tjej grejer,presentkort på H&M och Gina. Det var en bra Julafton. :D <3


Lov!

Idag var det sista dagen i skolan. Nu har man LOOOOVVVVVVVVV!!!! :D <3 Började kl.10.00 och slutade kl.12.00 så himmla skönt. :D På Lördag är det julafton :D:D:D:D:D:D <3<3<3<3<3<3


Skola!

Idag i skolan var det julbord med klassen,det var verkligen trevligt... Måste göra fler år. :D Jag var hos skolsyster idag sen när jag väntade på bussen så åkte buss fan förbi oss som stod där!!!!! Fan va arg jag blev....

KM!

I dag var det KM hela dagen i backahallen. Jag kom 3.A i min grupp känns riktigt bra... :D

sista dagen på praktiken!

Idag var det sista dagen på praktiken. :( Det var fullt upp hela dagen som vanligt. :D Jag tog med mig lite fika som jag bjöd på. :D Då fick jag en liten julklapp av personalen, det var en ask med lind choklad. :D <3 Jag kommer sakna dem. <3

Marieberg!

Idag var jag,mamma och pappa på mariebreg hela dagen. Det blev lite julklappar som jag köpte. Ikväll blir det bara att vara hemma och mysa. :D

Idol final!

Ikväll är det idol final. Robin måste bara vinna annars blir jag så himmla arg!!!!

Andra advent!

Idag är det andra advent och jag jobbade hela helgen som ni kanske redan vet.Snart är det jul det går så fort, har bara köpt en julklapp måste köpa mera julklappar någon helg när jag har tid. :D Jag körde hem till mormor och morfar efter jobbet vi fick julmat där,det var så trevligt att träffa släckten. :D

Lördag!

Jag var verkligen inte taggad att jobba helg, jag var så trött i morse. Men när jag började jobba så piggnade jag till och då gick det riktigt bra. :D Papppa hämtade mig när jag slutade och jag fick köra hem det gick riktigt bra.. :D <3


Ledig!

Det är riktigt skönt att vara ledig från praktiken idag och på måndag. :) Men jag ska jobba hela helgen käns inte bra alls. :( Jag ska baka nu så hejdå.... :D<3

RSS 2.0