WUC!

Idag fick vi reda på att WUC ska läggas ner. :( Det känns verkligen inte bra, det är ganska många från klassen som kommer byta utbildning/skola. :(


sista dagen på lovet!

Idag vaknade jag 12.00, sen var det dax att plugga medicin innan man åkte hem till mormor och morfar och åt. När vi kom hem så vart det lite plugg igen. Det är ju inte så kul att ha prov samma dag som man kommer tillbaka efter ett lov.

Fettisdagen!

Idag har man firat pappa. Jag gav en bok som pappa önskade sig. :) Det är ju fettisdagen idag så vi bakade en stor semeltårta som vi åt. :D här kommer en bild på den...


Skola!

Idag var det sista dagen i skolan innan sportlovet. :D Det var riktigt kul i skolan idag, men det ska bli skönt med lov. Då blir det att slappa och ha det gött. :) Här kommer en bild på mig och Hilda :)


Romme!

Igår åkte jag,mamma och pappa till Romme. Det var riktigt kul,backarna var helt underbara. :D Det som var dåligt var att det var lite för mycket folk, men det gick bra ändå... :D

Idrottsdag!

Idag var det idrottsdag i skolan. Då blev det zumba för mig, Erika, Malin och Hilda. :D Det var ganska kul men jag skulle aldrig göra det på min fritid. Jag tycker ni som inte har testat zumba ska göra det ifall det skulle passa er. :D

Snygga bilder!


Bio!

Ni såg säkert i senaste inlägget att jag och några kompisar var på bio och såg Sherlock. Den var så dålig, jag och Lina somnade nästan så dålig var den. Men det var kul att träffa Hanna,Lina och Ida. Sabbi,Andréa och Alice kunde inte hänga med. :(

Fredag!

Äntligen fredag! Jag frös så när jag kom hem så jag hoppade i ett varmt bubbelbad. :) ikväll blir det bio med Lina, Hanna,Sabbi och Ida :) <3


Pluggat!

Nu har jag pluggat en stund så nu blir det bara att ta det lungt. :D Det kommer en dag i morgon med... :D

RSS 2.0