Fredag!

Idag i skolan hade vi idrott vid naturens hus,det var ganska kul men man frös så det blev typ inge roligt alls. Men ikväll ska jag till en kompis så det blir mycket roligare. :D

Städat!

Nu har jag städat mitt rum. :) det känns riktigt skönt att det är klart. :) ikväll drar man hem till kusinen med familjen. :)


Snabbt inlägg!

idag blir det ett snabbt inlägg. Idag har jag pluggat och sånt, och snart drar jag på träning... :D

Det nya schemat!


Skolan!

Idag var det första dagen i skolan efter lovet. :D det var ganska skönt att komma tillbaka. Men jag var inte taggad alls jag var riktigt trött i morse. Veckan kommer säkert gå skit fort. :D

Ridning!

Idag red jag och Lina. :) det var ganska kul faktiskt. Den här hästen red jag på. Visst är han söt?? :)


Stan!

Idag drog jag upp på stan och träffade Jenny,Linda och Sally. :) det var trevligt att träffa dom. :) <3


Filmkväll!

Ikväll blir det filmkväll hos Lina. :) såklart blir det skräck filmer som vi ska kolla på.


Nyår!

Lina och jag (det är inte alkohol i) :) <3


Nyår!

Lina och Hanna :) <3


Nyår!

jag och Hanna :) <3


Nyår!

Här kommer det en bild på Sabbi. :) <3


RSS 2.0