Saknar er!

Jag saknar Erika Lundin, Malin Svejd och Hilda fogelgren vi måste ses snart.... Hoppas det går bra på eran praktik. För mig går det riktigt bra. :D <3


Jobb!

Fick sovmorgon idag  :D <3 Jag börjar jobba kl.15.30 till 21.30 det blir skönt. :D


Marieberg

Idag vaknade jag av att Lina väckte mig för vi skulle åka till marieberg. Vi var där hela dagen köpte lite saker tex. tröja från gina, värme skydd från bellbox och en julklapp till min bror. :) hoppas han blir nöjd med den. :)


Utvecklingsamtal

Idag var det utvecklingsamtal för mig och det gick riktigt bra. Dom sa så possitiva saker om mig och det kändes riktigt bra. :) Sen drog jag till min praktik plats och började jobba. :) snart helg skönt... :)


Onsdag!

Idag var det en vanlig dag på min praktik. Men Suzanna och per-Thomas som är mina klf. kom till min praktik plats och pratade lite och hörde hur det var och så. :) I morgon är det utvecklingsamtal för mig och då får jag komma till jobbet senare. :)

Ny vecka!

Idag var jag riktigt trött när jag vaknade. Började 7.00 på praktiken men i morgon jobbar jag kväll och börjar kl.15.30-21.30 det ska bli kul och se vilken skillnad det är att jobba kväll. Om några timmar drar jag till träningen. :)

Tröjan


Stan :D

Igår hann jag inte blogga så jag skriver vad som hände igår och kommer att hända idag. Igår slutade jag jag kl.14.00 på min praktik det var riktigt skönt. Då drog jag upp på stan och träffade Hanna,Andreá och Ida då köpte vi present till Sabbi som vi ska hem till idag. :) Jag köpte en tröja också den kommer upp på bloggen när som helst. :)

snart helg :D

Idag gick dagen riktigt fort. Jag var ute en stund med en av brukarna. Det var riktigt skönt att komma ut en stund och få friskluft. Vi hade fullt upp hela dagen. :) Det är skönt att det är bara en dag kvar till helgen då drar man till Sabbi och firar henne. :)

Trött!!!

Idag började jag kl.7.00 till 16.00 på min praktikplats. jag gick upp kl.5.30 och kom hem nu 17.24. Jag fick skjuts av min bror istället för att ta bussen som går kl.6.10. :D

APL

Idag var det första dagen på APL:EN det kändes skit bra. Jag började kl.10.00 till kl.16.00 men jag fick gå 15.30 iställe. :D I morgon så börjar jag 7.00 och slutar 16.30. Fick mitt schema idag och det känns bra tider. Ska snart dra till mormor och morfar och få mat där.. så snälla de är. Sen drar jag till träningen.

Städat

Idag har jag och min bror städat hela huset så dukdiga vi har varit. Nu är man värd att gotta ner sig i soffan och kolla på en bra film, jag får se vilken det blir. :D  


En hel dag i Backahallen

Idag har jag varit i Backahallen en hel dagen kom dit kl.10.00 och kom hem nu 21.30. Jag hade en dålig dag så det gick semst för mig. Men det var kul ändå. Lina kom nyss hem till mig och vi ska äta popcorn. :D

Skolan

Idag gick jag upp kl.6.30 och gjorde ordning. Innan skolan drog jag och Erika till Willys och köpte godis. Det var sköna lektioner vi hade idag. Efter skolan så skulle jag kilppa mig och jag vart verkligen nöjd. :) Snart ska jag på kalas till min moster som fyller år ett grattis till henne. :)

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0